Pages

Tuesday 9 August 2011

Tak nak RM10,000???

Hey peeps! Dulu, waktu kelas pendidikan seni, aku slalu jadi WANTED oleh cikgu seni aku sebab mesti muka aku yang last sekali hantar kerja minggu lepas. Kalau setakat kena rotan ngan cikgu seni tu, ala..macam makan nasik je. Aku bukan ape, aku sedar diri aku ni tak berseni, tak creative macam Lat ke, kartunis Ujang ke dan jauh sekali pelukis Sailormoon. Pernah sekali tu, nak menunjukkan betapa aku tak berseni dan rebel terhadap cikgu seni aku yang tahan suruh siapkan kerja and tak bagi balik kelas, aku colour je whole A3 paper tu dengan warna hitam, sebab cikgu tu kata 'saya tak kiralah macam mana awak nak siapkan, asalkan siap!', so aku yang sepatutnya kena lukis potrait buah buahan jadi whole blank page ^_^'

Tapi hari ni, aku bukan nak cerita pasal aku-yang-tak-berseni, aku nak ajak korang2 semua yang berseni mahupun tak, menang RM10,000! RM 10,000 tu Nescafe nak bagi free. Kalau korang kreatif, credit la untuk korang, tapi untuk yang tak kreatif +tak berseni cam aku ni, join je la, mane tau sebab RM10,000, tetibe je otak korang jadi creative & innovative. Don't worry, kalau aku masuk mesti aku colour whole canvas aku warna coklat dan mestilah aku kalah.

Senang je nak menang, korang akan diberi pilihan tema untuk design korang, lepastu segala macam jenis pattern, shapes akan terpampang kat screen pc/laptop korang untuk korang gunapakai dalam menconteng conteng ke atas konon2 canvas korang yang memang dah disediakan Nescafe logo. Hah, ape lagi sape2 yang rasa diri dia kera-aktif, dan kalo tak kera-aktif, tapi nak cobe nasib bolehlah KLIK SINI. Mane tau kot2 menang RM10,000 dapat gak design korang jadi custom design untuk Nescafe Limited Edition. WOW!!

TERIMA KASIH, NESCAFE.


No comments:

Post a Comment