Pages

Monday 8 August 2011

Berkobar Kobar

Puaslah aku tersengguk sengguk depan tv pastu laptop semata mata nak tunggu add/drop course untuk next semester, hasilnya?? Hampeh. Kecewa aku, bukak2 keluar sem 3 punye. Memang takdelah kan.. Tapi aku dengan semangat membara+meletup letup+menjulang julang, try lagi untuk kali ke- 3, 4, 5, 6 dan seterusnya korang kira lah sendiri. Tapi still gak tak dapat nak menyempurnakan cita2 murni aku.. sedih tau! ='( Aku mane penah semangat2 camni tetibe bile aku semangat UIA pulak ngade2 padamkan semangat aku yang menjulang julang cam mercun merdeka tuh.

Classmates aku masih lagi membincangkan isu macam mane nak add course next sem nih. Yelah, kitorang ni ramai kene plak rebut2 concentration yang kitorang nak ambik next semester. Semua orang cuak je sebab takut bila dah ramai kat concentration idaman kalbu, tak dapatlah join. Ade jugak yang tetibe nak tuka concentration, lagi bertambah tambahla peluh sebaldi sebab takut tak dapat. Tapi aku relax je..Industrial Health masih lagi jadi pojaan dulu, kini & selamanya.hehe..

Sebab aku dah malas jugak nak bukak tutup tab add/drop tadi, last2 aku gi je check yang aku buat pre-registration aritu, tengok same je cam aritu, means still selamat lagi la choice aku tapi ada lagi dua subject aku tak add lagi nih..Dahlah, aku nak pegi mengadu nasib kat bantal ni. Bye.

1 comment:

  1. Aku pn tensen jua... :(
    kat ne nk check yg da pre-reg tu?

    ReplyDelete